Csillagtúra Budapestről

Csillagtúra Budapestről

Miről szól ez a blog?

2018. január 15. - Edmonton2

Néhány éve elhatároztam, hogy "végigutazom" a Budapestről elérhető fapados célpontokat, elsősorban hosszú hétvégéken, és egy-egy alkalommal annál hosszabb időtartamban, a szabadságaimat használva. Olyan ez, mintha egy nagyon hosszú, évekig eltartó csillagtúra középpontja lenne számomra Budapest. Ez már a kezdetekkor is reménytelen vállalkozásnak tűnt, hiszen közel ötven (vagy talán több) fapados útvonal vezetett Budapestről. Azóta további több, mint harminc repülőtérrel nagyobb a Budapestről nyíló fapados hálózat. Én három éve közelítőleg minden hónapban elutaztam valahová, de mivel körülbelül ugyanilyen ütemben nyíltak az útvonalak, nagyjából ugyanannyi meglátogatatlan repülőtér van még hátra, mint a kezdetekkor, így egy idő után szelektálnom kellett a célpontok között.

Így jutottam el Hollandiába, Belgiumba, Londonba, Varsóba, Grúziába, Kijevbe, Barcelonába, Párizsba, Erdélybe és Bukovinába, Izraelbe, Máltára, Dániába és Svédországba, Írországba és Litvániába, Izlandra, Skóciába, Örményországba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Dél-Franciaországba, Marokkóba, Berlinbe és környékére, Andalúziába, Portugáliába, Koszovóba, Norvégiába, Szicíliába, Nürnbergbe, Pugliába, Mannheimbe és környékére, Tenerifére és Valenciába, legutóbb pedig Montenegróba. Mivel korábban is sok helyen megfordultam a világban, illetve az említett helyeken kívül máshova, repülőtől eltérő közlekedési eszközzel is utaztam, így elég nagy tapasztalati anyagot gyűjtöttem össze: elhatároztam, hogy blog formában teszem közzé ezeket. Összegyűjtöttem a számomra legszebb, legkedvesebb, vagy legjelentősebb, egy szóval tehát legérdekesebb helyszíneket különböző kategóriákban. Toplistákat fogok írni, szerepelni fognak többek között a legérdekesebb egyházi épületek, utcaképek, városképek, várak, hegyek vagy hegységek, tájak, és erdők. Igyekszem kevésbé ismert helyszíneket is bemutatni, természetesen sok jól ismert látványosság mellett. Csak olyan lokációkról írok, ahol már jártam, tehát ha kimarad valami nagyon jelentős, az valószínűleg azért van, mert még nem jártam ott. És az utazásaimat is folytatom, mivel rengeteg szép hely vár még a továbbiakban is.

Ajánlom mindenkinek, hogy használjuk ki a budapesti fapados hálózatban rejlő lehetőségeket: elsősorban a Wizzairnek, és a Ryanairnek köszönhetően az egyik legjobb fapados központ a világban. Innen olcsón el lehet jutni Izlandra és Kazahsztánba is például, nincsen a világon még egy hely, ahonnan ekkora területet lehetne fapadossal beutazni, és ezzel egy időben ennyi országba eljutni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagtura.blog.hu/api/trackback/id/tr3313576285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása